فيلم توايلايت 4 - 2011

بسم الله الرحمن الرحيم
بعد ثلاثة اجزاء ناجحة نجاحا كبيرا ، عشاق سلسلة توايلايت في انتظار الجزء الرابع من فيلم تويلايت و الذي سيكون بعنوان The Twilight Saga: Breaking Dawn 2011 الجزء 1

فيلم twilight 4 (2011)
فيلم توايلايت 4

معلومات الفيلم
اسم الفيلم : The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
نوع الفيلم : دراما ، فنتازيا ، رومنسية
تاريخ صدور الفيلم : 8 نوفمبر 2011
بطولة : كريستن ستيوارت , روبرت باتنسون , تايلور لوتنر

قصة فيلم فيلم توايلايت 4 : الفولتاري و المستذئبون في انتظار انجاب بيلا الحامل ابنها ، حيث ان لا احد يعرف والده ، او حتى ماهيته ، فهل سيكون مستذئبا ام سيكون ابن ادوارد و يتحول الى مصاص دماء ...

*--*
ملاحظة هامة : موقع سوا سينما خاص بجديد السينما و آخر اخبار الافلام ... غير اننا لا نوفر روابط التحميل اون المشاهدة ، و يبقى موقع سوا اون لاين وجهة زوارنا الكرام لمشاهدة افلامهم المفضلة .

36 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا متأكده ان الفيلم حيخلص من غير ما حد يموت انا قريت الكتاب هو صح حيكون فى معركة بس مفيش حرب لأن الفولتيرى مش حيقدروا يثبتوا ان اسرة كولن غلطت فى اى قانون

غير معرف يقول...

هو بجد تاريخ اصدار فيلم twilight الجزء الرابع صح ولا ايه ارجو الرد بسرعة

غير معرف يقول...

هو الجزء الرابع الفيلم بتاعه حيكون مقسم الى جزئين ؟؟؟

سوا اون لاين يقول...

نعم الجزء الرابع من توايلايت مقسم لجزئين !

غير معرف يقول...

ازاي مش معروف اتجوزت مي في الكتابه مكتوب الفوليار والمستذئبين ينتظرون ولاده بيلا الحامل لابنهاالذي غير معروف انه سينجب ابن جايكوب وسيكون مستذئبا ام سيكون ابن ادورد وسيتحول الى مصاص دماء

غير معرف يقول...

انا اريد ان اتفرج على الفيلم بسرعه لان انا مريضه

غير معرف يقول...

ازاى هم منتظرين ولادة بيلا لانه اكيد هو ابن ادورد لان انا شوفت فيديو وهم بيتجوزو

غير معرف يقول...

انا اريد مشاهدة الفيلم twilight4لان شكلة مثير جدا جدا

غير معرف يقول...

اكيد ابن ادوارد انا لانو الابن راح يكون بنت وهي مصاصه دماء متوحشه

غير معرف يقول...

متا يعرض فلم توايلايت 4

خيــٍٍال يقول...

مافي فلم يافله

غير معرف يقول...

انا عايز اتفرج على الفلم بسرعة

غير معرف يقول...

راح يستبدلو تايلور بممثل ثاني ولالا؟؟؟

غير معرف يقول...

الا الحين محد رد ع سوالي والحمدلله لقيت جوابه...
وهو انت لوتنر استبدل بممثل ثاني ليش ماادري فابليز الي يعرف يعلمني لاني من اشد المعجبين بتايلور وهو الي حببني فالفيلم لدرجة الادمان:q ....وصححو البطوله

غير معرف يقول...

تم استبدال الممثل تايلور بممثل اخر...لمذا تم استبداله؟؟

غير معرف يقول...

يلا نزلو الفيلم

غير معرف يقول...

اناهشام مشاهدة الفيلم twilight4لان مشاهد ممتاز

غير معرف يقول...

رائع

غير معرف يقول...

هاي انا كتير متشوقه اني اشوف الفلم واتوقع انو الفلم كتير حلو والطفل ابن ادوارد هلا اتشوفو وتايلور مامتغير والسبب لو تشوفون دعايه الفلم اللقطه كتير واضحه الي يرمي بيه البطاقه على الارض وانشالله ينبث الفلم بسرعه

غير معرف يقول...

لا الطفلة هتبئى بنت ادوارد لان انا شوفت صوره ليها هيا وبيلا وادوارد وهما كلهم مصاصين دماء ومحدش هيموت لان المخرجة قالت انا النهاية تكون سعيدة

غير معرف يقول...

لا ادوارد هيتجوز بيلا وهيجيبو طفلة وهى مصاصة دماء برده والفلم هينتهى من غير ما حد يموت لان مخرجة الفلم قالت انها لازم تنهى النهاية صح وان النهاية هتكون سعيده زى اللى الجمهور عاوزها ^_^

غير معرف يقول...

متى سيتم عرض الفيلم و أين ؟

سوا اون لاين يقول...

افيلم سيعرض اون لاين على موقع سوا اون لاين باذن الله بعد ايام من موعد صدوره

غير معرف يقول...

انا قريت بجد قصة الفيلم وموش حد هيموت وادوارد وتايلور موش هستبدل لني كده هيبقي الفيلم بجد رغم ومحدش هيتفرج عليه بس عايزه اعرف بيقوله اني ادوارد حول بيلا في نهاية الجزء التالت لا موش صح هو هيحولها في الجزء الرابع وهيتجوزوا وهيخلفوا بنت والجزء الرابع هيتقسم لفلمين وهينزل 18/11/2012 ياريت تكونوا استفتوا وادعولي بقي

غير معرف يقول...

لن يتم استبدال تايلور و اصن ان بيلا سوف تنجب طفلة و تكبر و يصبح تايلور يحب هذه الطفلة مثل ما كان يحب امها

غير معرف يقول...

ضن ان ادوارد حيحول بيلا الى مصاصة دماء لكي تستطيع ان تولد ابنتها التي هي مصاصة دماء متوحشة

غير معرف يقول...

بتفسرو على كيفكو تتنباوا ليش مادامكو موعارفين خليكو ساكتيننننن اريححححححححححح .........

غير معرف يقول...

بليييز كم بآقي وينزل الفلم <
او توقعاتكم كم يَ سسسوآ

غير معرف يقول...

متى حينزل الفيلم لا ن بصراحه مشتاااااااااااقه اشوفه

غير معرف يقول...

طيب وييين الفلم ماشووفه حطووه بليز ابغى اشوووفه الحيين ارجووو الرررد بسررررعه وارجووو تنزيل الفلم باقرب وقت

سوا اون لاين يقول...

تاريخ صدور الفيلم : 8 نوفمبر 2011

يعني باقي حوالي اربع اشهر منذ كتابة هذا التعليق

غير معرف يقول...

يؤ ,
مطولييين
=\

بيــــــــلا يقول...

طـــــيب كم باقي شهر منذ هذه التعليق ؟؟!

غير معرف يقول...

ده حيكون احلى جزء اكييييييييييييييد

pp-p22 يقول...

والله شكرن

غير معرف يقول...

يا خوان انا بنفجر بسبب اللكاعه الزايده منتضر الفلم من اول ما شفت الجزء الاول ليمن الحين انتضر الرابع الله يرج بليسكم ياليتني ما شفت الفلم والله جاني الضغط والسكر وانا انتضر متا يعرضونه

إرسال تعليق